Strona 1 z 4

Problemy w dodatku Bubbles

: 03 gru 2020, 13:08
autor: Kalinkus
Jeśli napotkałeś na problem z addonem Bubbles, proszę o opisanie go w tym temacie i jeśli to możliwe wklejenie zdjęcia jak wygląda błąd. Jeśli natomiast został wyświetlony błąd LUA, proszę o wklejenie jego treści.

Re: Problemy w dodatku Bubbles

: 26 gru 2020, 23:29
autor: Kalinkus
tak wygląda błąd

Re: Problemy w dodatku Bubbles

: 27 gru 2020, 10:31
autor: Platine
Tak, zauważyłem, czasami tak wygląda tekst dymku, pomimo, że w dodatku po wpisaniu polskiego tłumaczenia wykonuję komendę przeskalowania wielkości dymku do zmienionej wielkości tekstu (region:SetWidth).
Może coś w tej 9-tce nie ustawia się poprawnie. Wyłączę to skalowanie i zobaczymy jak działa.

Re: Problemy w dodatku Bubbles

: 28 gru 2020, 8:55
autor: Pikownia
Sporadycznie problem występował też w BfA, także wydaje mi się, że to nie jest kwestia 9.

Re: Problemy w dodatku Bubbles

: 24 lip 2022, 21:08
autor: Mat99
Hej, Mój problem wygląda następująco; Po pobraniu dodatku bubbles w wersji Classic TBC 2.5.1 i uruchomieniu gry normalnie pokazuje go w zakładce addons na ekranie wyboru postaci, po wejściu do gry pokazuje go również w ustawieniach interfejsu jako włączony, właściwie wszystkie jego ustawienia są włączone na domyślne ale nie tłumaczy dymków w grze, widać przetłumaczony tekst tylko na czacie.
WoWScrnShot_072422_160920.jpg
WoWScrnShot_072422_160920.jpg (709.29 KiB) Przejrzano 32669 razy
WoWScrnShot_072422_160938.jpg
WoWScrnShot_072422_160938.jpg (653.22 KiB) Przejrzano 32669 razy
WoWScrnShot_072422_161306.jpg
WoWScrnShot_072422_161306.jpg (630.29 KiB) Przejrzano 32669 razy

Re: Problemy w dodatku Bubbles

: 25 lip 2022, 9:41
autor: Borygo
Mat99 pisze: 24 lip 2022, 21:08 Hej, Mój problem...
Hej, masz to tylko w tej lokacji, czy wszędzie?

Pytam z ciekawości bo coś podobnego mamy na Retail z pojedynczymi dymkami, a tu pomóc może tylko Platine.

Re: Problemy w dodatku Bubbles

: 25 lip 2022, 23:45
autor: Mat99
Borygo pisze: 25 lip 2022, 9:41
Mat99 pisze: 24 lip 2022, 21:08 Hej, Mój problem...
Hej, masz to tylko w tej lokacji, czy wszędzie?

Pytam z ciekawości bo coś podobnego mamy na Retail z pojedynczymi dymkami, a tu pomóc może tylko Platine.

Wiesz co, w tej chwili jestem na azuremyst island, stworzyłem sobie nową postać w kompletnie innej lokacji, żeby sprawdzić czy rzeczywiście może być tak jak mówisz ale ta sama sytuacja z człowiekiem w Elwynn Forest

Re: Problemy w dodatku Bubbles

: 29 lip 2022, 19:02
autor: Platine
Witajcie. Nie za bardzo mogę pomóc, bo nie mam aktywnego abonamentu i nie wejdę do gry z TBC Classic.
Za wyświetlenie samego przetłumaczonego dymku odpowiada w dodatku funkcja BB_bubblizeText()
Przeszukuje ona object WorldFrame w poszukiwaniu aktualnie wyświetlonych dymków.
Może trzeba w najnowszym patchu 20504 użyć innej metody, jaką stosuję w dodatku w wersji 90205 ?
Jak pisałem na początku, nie jestem w stanie tego sprawdzić w grze, ale mogę przygotować ten dodatek z tą inną metodą. Proszę zatem o sprawdzenie czy ta wersja dodatku Bubbles zadziała w TBC:

https://panel.wowpopolsku.pl/files/WoWp ... -07-30.zip

Re: Problemy w dodatku Bubbles

: 31 lip 2022, 16:23
autor: Mat99
Platine pisze: 29 lip 2022, 19:02 Witajcie. Nie za bardzo mogę pomóc, bo nie mam aktywnego abonamentu i nie wejdę do gry z TBC Classic.
Za wyświetlenie samego przetłumaczonego dymku odpowiada w dodatku funkcja BB_bubblizeText()
Przeszukuje ona object WorldFrame w poszukiwaniu aktualnie wyświetlonych dymków.
Może trzeba w najnowszym patchu 20504 użyć innej metody, jaką stosuję w dodatku w wersji 90205 ?
Jak pisałem na początku, nie jestem w stanie tego sprawdzić w grze, ale mogę przygotować ten dodatek z tą inną metodą. Proszę zatem o sprawdzenie czy ta wersja dodatku Bubbles zadziała w TBC:

https://panel.wowpopolsku.pl/files/WoWp ... -07-30.zip
Problem rozwiązany, po pobraniu tej wersji musiałem tylko ściągnąć dodatkowo aktualną bazę tłumaczeń i wszystko działa jak należy, dziękuję za pomoc.

Re: Problemy w dodatku Bubbles

: 18 wrz 2022, 10:13
autor: Erdzio
Nie jestem pewien czy to w dymkach czy może podzespół cinematików za to odpowiada, ale napisy w przerywnikach filmowych robionych na silniku gry nie czytają komend % (np. %s). Wychodzą potworki typu: "x mówi: %s jęczy i charczy."